• Zwroty i reklamacje

Reklamacja

Reklamowany produkt powinien być dostarczony wraz z całym kompletem który otrzymali Państwo przy zakupie. Prawidłowe zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dane imienne oraz teleadresowe wraz z numerem kontaktowym.
Prosimy dołączyć pisemną informację na temat usterki.
W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu należy bezzwłocznie spisać z kurierem doręczającym protokół szkody.
Następnie prosimy o kontakt w celu złożenia reklamacji.
Koszt odesłania towaru pokrywa kupujący.


Zwrot
                                                                                             Formularz zwrotu - Plik PDF
 

Kupujący ma prawo zrezygnować z zakupionego towaru bez podanie przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, pod warunkiem, że towar nie był używany oraz, że nie jest w żaden sposób zniszczony (np. w przypadku klocków LEGO® oznacza to, że karton nie został otwarty, w przypadku artykułów szkolnych np. plecaki, piórnik towar musi posiadać metkę).
Koszt odesłania towaru pokrywa w takim przypadku kupujący.
Jeżeli zdecydują się Państwo na zwrot towaru, prosimy o wcześniejszy kontakt z naszą firmą w celu ustalenia szczegółów, tel. 510 802 880

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.


--------------------------------------------------------UWAGA--------------------------------------------------------
Zwrot można dokonać jedynie z dokumentem sprzedaży ( paragon, FV ) w przeciwnym razie zwrot nie będzie uznany.